Oι αντιφατικές στάσεις των Ελλήνων απέναντι στο Ευρώ

Με αντιφατικό τρόπο φαίνεται να εξελίσσονται οι στάσεις της ελληνικής κοινής γνώμης απέναντι στην κρίση και το Ευρώ το τελευταίο τετράμηνο: Εντεινόμενη ιδεολογική σύγχυση, με πάντοτε κυρίαρχο το συναίσθημα της οργής, απαισιοδοξία για το μέλλον της ευρωζώνης, αυξανόμενος φόβος για το ενδεχόμενο αποχώρησης της Ελλάδας από την ΟΝΕ. Από την άλλη πλευρά, ελαφρώς μικρότερη ανησυχία για το ενδεχόμενο χρεωκοπίας της χώρας και, ταυτοχρόνως, ενίσχυση της προσκόλλησης στο ευρώ.

Περισσότερα...

Οι Έλληνες, το Ευρώ & η Δραχμή, Νο2

Πανελλαδική τηλεφωνική έρευνα, σε δείγμα 1.010 ατόμων, ηλικίας 18 ετών και άνω, 14-19/09/2011. Πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της εφημερίδας Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ. Δημοσίευση στην εφημερίδα Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: …

Περισσότερα...

3screen.gr: Μερίδια τηλεθέασης τηλεοπτικών σταθμών

Έρευνα για την τηλεόραση & τις νέες τάσεις της τηλεθέασης Μερίδια τηλεθέασης τηλεοπτικών σταθμών – εβδομάδα: 12/09/2011-18/09/2011 Εβδομαδιαία μερίδια τηλεθέασης τηλεοπτικών σταθμών: 2/02/2009-18/09/2011 Εβδομαδιαία μερίδια …

Περισσότερα...

3screen.gr: Μερίδια τηλεθέασης τηλεοπτικών σταθμών

Έρευνα για την τηλεόραση & τις νέες τάσεις της τηλεθέασης Μερίδια τηλεθέασης τηλεοπτικών σταθμών – εβδομάδα: 5/09/2011-11/09/2011 Εβδομαδιαία μερίδια τηλεθέασης τηλεοπτικών σταθμών: 2/02/2009-11/09/2011 Εβδομαδιαία μερίδια …

Περισσότερα...

Επιστροφή στη δυσαρέσκεια

Η «επίδραση συσπείρωσης» που δημιούργησε υπέρ του κυβερνώντος κόμματος η συμφωνία της 21ης Ιουλίου, χάρις και στην αμέριστη υποστήριξη των Μέσων Ενημέρωσης, διήρκησε μόλις δύο εβδομάδες.

Περισσότερα...

3screen.gr: Μερίδια τηλεθέασης τηλεοπτικών σταθμών

Έρευνα για την τηλεόραση & τις νέες τάσεις της τηλεθέασης Μερίδια τηλεθέασης τηλεοπτικών σταθμών – εβδομάδα: 29/08/2011-04/09/2011 Εβδομαδιαία μερίδια τηλεθέασης τηλεοπτικών σταθμών: 2/02/2009-04/09/2011 Εβδομαδιαία μερίδια …

Περισσότερα...