Παρουσίαση Εθνικής Έρευνας για τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης 2007

Το Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων (Ι.Ο.Μ) παρουσιάζει στις 12 Μαρτίου 2008, στο Athens Plaza Hotel, την «Εθνική Έρευνα για τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης 2007».

Η «Εθνική Έρευνα για τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης» είναι μια ποσοτική έρευνα με αντικείμενο τη συστηματική παρακολούθηση των στάσεων της κοινής γνώμης απέναντι στα ΜΜΕ (βαρόμετρο για τα ΜΜΕ) και διεξήχθη από την εταιρεία μετρήσεων Public Issue με ατομικές συνεντεύξεις και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου σε δείγμα 2.995 ατόμων (15 ετών και άνω), στο γενικό πληθυσμό στο σύνολο της χώρας.
Η έρευνα σχεδιάσθηκε και βάσει σχετικής συζήτησης με το Ινστιτούτο. Τα ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία που προκύπτουν είναι ιδιαίτερα ενδιαφέροντα για το ευρύ κοινό και, κυρίως, για τους ανθρώπους των ΜΜΕ.