Πανελλαδική τηλεφωνική έρευνα, χωρίς κάλπη σε δείγμα 2.002 ατόμων, ηλικίας 18 ετών και άνω που διαθέτει το εκλογικό δικαίωμα, 1ο κύμα: 09-11/09/2009 & 2ο κύμα: 14-16/09/2009. Πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της εφημερίδας Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και του ραδιοφωνικού και τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ.
Τα θέματα του Βαρόμετρου:
- Καλύτερη κυβέρνηση για τη χώρα
- Η επίδραση της προεκλογικής εκστρατείας στην εικόνα των: Κ.Καραμανλή & Γ.Παπανδρέου
- Η επίδραση της προεκλογικής εκστρατείας στην εικόνα των: Γ.Καρατζαφέρη, Α.Παπαρήγα & Α.Τσίπρα
- Παρακολούθηση ειδήσεων & συζητήσεων για τις εκλογές
- Συζήτηση για τις εκλογές με συγγενείς & φίλους
- Συχνότητα παρακολούθησης δημοσκοπήσεων
- Ενδιαφέρον για τις εκλογές
- Βεβαιότητα αποτελέσματος
- Πρόθεση συμμετοχής & ενδεχόμενη αποχή στις εκλογές
- Κριτήριο ψήφου κόμματος
- Απόφαση για την ψήφο στις εκλογές
- Παράσταση νίκης στις εκλογές
- Τί σκέπτονται να ψηφίσουν όσοι απείχαν στις Ευρωεκλογές
- Συσπείρωση ψηφοφόρων Β2007