Ποσοτική έρευνα κοινής γνώμης, με συνεντεύξεις πρόσωπο με πρόσωπο, στα νοικοκυριά των ερωτώμενων και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου, σε δείγμα 2.995 ατόμων, ηλικίας 15 ετών και άνω. 05/05-13/06/2007. Πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του Ινστιτούτου Οπτικοακουστικών Μέσων (Ι.Ο.Μ.).
Παρουσιάστηκε στο Athens Plaza Hotel: 12/03/2008.
Τα θέματα της έρευνας:
- Χρήση Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
- Συνήθειες τηλεθέασης
- Στάσεις απέναντι στις ενημερωτικές εκπομπές, τις πολιτικές συζητήσεις & τα δελτία ειδήσεων
- Νέες Τεχνολογίες & Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
- Νέες μορφές τηλεθέασης και οικιακής ψυχαγωγίας
- Συνήθειες οικιακής χρήσης video & DVD