Οικονομικό Βαρόμετρο, Οκτώβριος 2008 – Δείκτης Καταναλωτικού Κλίματος (CCI)

Ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος (Consumer Climate Index), καθώς και οι υπόλοιποι δείκτες του Οικονομικού Βαρόμετρου, που δημοσιεύονται στην παρούσα ανάλυση, βασίζονται σε μηνιαίες πανελλαδικές τηλεφωνικές έρευνες 1.000 ατόμων, ηλικίας 18 ετών και άνω.

Η μέτρηση Οκτωβρίου 2008 πραγματοποιήθηκε, στο χρονικό διάστημα 1-4/10/2008

 Η Μεθοδολογία του οικονομικού Bαρόμετρου

Σημαντική επιδείνωση στο δείκτη καταναλωτικού κλίματος από τον περασμένο Δεκέμβριο

Ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος (CCI) αποτυπώνει με σαφήνεια την απογοήτευση που κυριαρχεί στους καταναλωτές και την παγιωμένη απαισιοδοξία τους, τόσο για την προσωπική τους, όσο και για τη γενικότερη οικονομική κατάσταση της χώρας. Σε ολόκληρη την περίοδο των 11 μηνών, που καλύπτει το Οικονομικό Βαρόμετρο, από το Δεκέμβριο του 2007 έως σήμερα, η τιμή του δείκτη παραμένει εξαιρετικά χαμηλή, γεγονός που σημαίνει, ότι το ποσοστό των καταναλωτών που έχει συνολικά αρνητική εικόνα για την οικονομία είναι πολύ υψηλότερο από το αντίστοιχο ποσοστό των καταναλωτών που έχει συνολικά θετική εικόνα.

Δείκτης Καταναλωτικού Κλίματος (CCI)

cci_2008_10.JPG