Οικονομικό Βαρόμετρο, Δεκέμβριος 2008 – Δείκτης Καταναλωτικού Κλίματος (CCI)

Ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος (Consumer Climate Index), καθώς και οι υπόλοιποι δείκτες του Οικονομικού Βαρόμετρου, που δημοσιεύονται στην παρούσα ανάλυση, βασίζονται σε μηνιαίες πανελλαδικές τηλεφωνικές έρευνες 1.000 ατόμων, ηλικίας 18 ετών και άνω

Η μέτρηση Δεκεμβρίου 2008 πραγματοποιήθηκε, στο χρονικό διάστημα 2-6/12/2008

Η Μεθοδολογία του οικονομικού Bαρόμετρου

Παραμένει αμετάβλητη η απαισιοδοξία των καταναλωτών κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου του έτους – Παραμένει αυξημένος ο φόβος της ανεργίας – Επιδεινώνονται ραγδαία οι προσδοκίες των καταναλωτών το 2009

O δείκτης καταναλωτικού κλίματος παρουσιάζει το Δεκέμβριο, για δεύτερο συνεχόμενο μήνα, οριακή άνοδο (1,2 μονάδες), προσεγγίζοντας τις 62,3 μονάδες. Η συγκεκριμένη τιμή υπολείπεται κατά 4,2 μονάδες της αντίστοιχης τιμής του 2007 (66,5) και κατά 1,6 μονάδες του μέσου όρου του τελευταίου έτους (63,9).

Δείκτης Καταναλωτικού Κλίματος (CCI)

cci_2008_12.JPG