Εξειδικευμένη Αναζήτηση
Βαρόμετρο της Public Issue για λογαριασμό του ΣΚΑΪ και της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ

Έρευνα Πολιτικής Συγκυρίας, Ιανουάριος 2015 – Βουλευτικές Εκλογές 2015 – 2ο κύμα – A’ μέρος

Κυριακή, 18 Ιανουάριου 2015

Πανελλαδική τηλεφωνική έρευνα, χωρίς κάλπη σε δείγμα 1.009 ατόμων, ηλικίας 18 ετών και άνω που διαθέτει το εκλογικό δικαίωμα, 10-15/1/2015. Πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της εφημερίδας Η ΑΥΓΗ.

Η Μεθοδολογία της εκτίμησης

Τι είναι η “εκτίμηση εκλογικής επιρροής” της Public Issue

Παρουσιάστηκε στην εφημερίδα Η ΑΥΓΗ: 18/1/2015

Τα θέματα της Έρευνας:

1. Γενικό πολιτικό & κοινωνικό κλίμα

2. Αξιωματούχοι

3. Βουλευτικές εκλογές

4.Εκτίμηση εκλογικής επιρροής

Τα αποτελέσματα της έρευνας: