Εξειδικευμένη Αναζήτηση

H Public Issue

Η Public Issue ιδρύθηκε το 2001, από τον Γιάννη Μαυρή και είναι σήμερα μια από τις σημαντικότερες εταιρείες ερευνών κοινής γνώμης στην Ελλάδα.

Έγινε ευρύτερα γνωστή, όταν καθιέρωσε στην Ελλάδα την χρήση των τηλεφωνικών δημοσκοπήσεων για την εκτίμηση της πρόθεσης ψήφου, αλλά και για τις ακριβείς προβλέψεις της, στις βουλευτικές εκλογές του 2004 και του 2007.

Η Public Issue διαθέτει το προηγμένο σύστημα συλλογής δεδομένων Public Issue Contact Center, με 24 θέσεις εργασίας.

Είναι μέλος της ESOMAR (European Society for Opinion & Marketing Research), και του ΣΕΔΕΑ (Σύλλογος Εταιρειών Δημοσκοπήσεων και Ερευνών Αγοράς).

Οι υπηρεσίες που παρέχει

Η Public Issue παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες σχεδιασμού, υλοποίησης και ανάλυσης ερευνών κοινής γνώμης και ειδικών πληθυσμών, σε συνδρομητική βάση ή ad hoc.

Διαθέτει εξειδίκευση στην πολιτική και εκλογική έρευνα, την έρευνα Μέσων, την κοινωνική έρευνα, καθώς και στην έρευνα συμπεριφοράς καταναλωτή.

Εκδοτική δραστηριότητα

Η ερευνητική παρουσία της Public Issue συμπληρώνεται με την εκδοτική της δραστηριότητα. Τα αποτελέσματα των σημαντικότερων ερευνών της εκδίδονται, κάθε χρόνο, σε ξεχωριστό τόμο (Βαρόμετρο 2006, Βαρόμετρο 2007).

Tο ανθρώπινο δυναμικό

Η Public Issue αποτελείται από μια ομάδα νέων επιστημόνων, που συνεργάζονται σταθερά και αποτελεσματικά την τελευταία δεκαετία. Τα ενδιαφέροντά τους καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ειδικοτήτων που περιλαμβάνει τις πολιτικές επιστήμες, τα οικονομικά, την κοινωνιολογία, την κοινωνική ψυχολογία, την στατιστική, την βιοστατιστική, την εξόρυξη γνώσης από δεδομένα (data mining), την επιχειρησιακή έρευνα και τη θεωρία λήψης αποφάσεων, τα Μέσα ενημέρωσης και την επικοινωνία, το διαδίκτυο και τις νέες τεχνολογίες.

Στην Public Issue απασχολούνται 14 άτομα ως μόνιμο επιστημονικό και διοικητικό προσωπικό, καθώς και 55 μόνιμοι ερευνητές μερικής απασχόλησης.

Πελάτες

Διεθνής Διαφάνεια Ελλάς
Εθνική Ασφαλιστική
Εθνική Τράπεζα
Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ)
Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων (ΙΟΜ)
Ινστιτούτο Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ)
Εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Παγκόσμιο ταμείο για τη Φύση (WWF)
Πανεπιστήμιο Αθηνών – τμήμα ΜΜΕ
Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου (ΡΙΚ)
REDS
Ραδιοφωνικός σταθμός ΣΚΑΙ
Τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΙ
Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΤΕΕ)
Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
FORTUNE

Συνδρομητικές έρευνες & ερευνητικά εργαλεία

Politics. Έκθεση για την κοινή γνώμη στην Ελλάδα

Εμπιστευτική συνδρομητική υπηρεσία. Παρέχεται σε μηνιαία βάση από το 2004.

Δείκτης εμπιστοσύνης στους θεσμούς (GICI)

Ο Ελληνικός Δείκτης Εμπιστοσύνης στους Θεσμούς (Greek Index of Confidence in Institutions – GICI) αποτελεί ένα σημαντικό επιστημονικό εργαλείο για τη διαχρονική συγκριτική αξιολόγηση της κοινωνικής εμπιστοσύνης στους σημαντικότερους θεσμούς. Διεξάγεται από το 2007.

3screen.gr

Συνδρομητική έρευνα για την τηλεόραση και τις νέες τάσεις της τηλεθέασης. Διαρκής έρευνα παρακολούθησης σε ημερήσια βάση (daily tracking). Διεξάγεται από το 2009.

Media Typology

Ετήσια συνδρομητική έρευνα για τις στάσεις της κοινής γνώμης απέναντι στην ενημέρωση. Διεξάγεται από το 2009. Στηρίζεται σε αντίστοιχη μεθοδολογία του Ινστιτούτου Pew.

Εθνική έρευνα για τη διαφθορά στην Ελλάδα

Ετήσια έρευνα σε έξι κύματα. Πραγματοποιείται για λογαριασμό της μη-κυβερνητικής οργάνωσης «Διεθνής Διαφάνεια – Ελλάς» από το 2007.

EcoTrends

Η έρευνα της Public Issue για το περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή. Διεξάγεται από το 2007.

Οικονομικό βαρόμετρο – Δείκτης Καταναλωτικού Κλίματος (Consumer Climate Index -CCI)

Μηνιαία έρευνα για την οικονομική συμπεριφορά και το καταναλωτικό κλίμα. Βασίζεται στη μεθοδολογία του πανεπιστημίου του Michigan. Διεξάγεται από το 2007.

Public Pulse

Το διαδικτυακό πάνελ ερευνών κοινής γνώμης της Public Issue.

Το Public Pulse προωθεί αποφασιστικά τη διαδικτυακή συμμετοχή των ενεργών πολιτών, σε κοινωνικές, πολιτικές και οικονομικές έρευνες.

Όσοι και όσες συμμετέχουν σε αυτό, απαντούν σε επίκαιρες έρευνες, με μεγάλη και ενδιαφέρουσα θεματολογία.

Οικονομικά στοιχεία

Επιστροφή στην αρχή